Energica Eva

Energica Eva je první 100% elektrický superbike vyrobený v Itálii.

Duch rebela a jednoduchost řízení jsou pro jezdce ideální pro dravé ovládání stroje v městské džungli.

Energica Eva

Co byste měli vědět

Základní info

Duch rebela a jednoduchost řízení jsou pro jezdce ideální pro dravé ovládání stroje v městské džungli.

Energica Eva má olejem chlazený elektromotor s permanentními magnety (PMAC), který má od rozběhu výkon 80 kW (109 hp) a točivý moment 180 Nm – EVA, 107 kW (145 hp) a točivý moment 200 Nm – EVA 107.

V režimu Eco má dojezd 200 km, v režimu Sport dosáhne rychlosti 200 km/h.

Baterie, invertor, nabíječka a ABS jsou trvale monitorovány a řízeny vyspělou řídicí jednotkou, stejnou, jakou má i Energica Ego.

Energica Eva nemá spojku ani převodovku.

Vše se reguluje elektrickým systémem, umožňujícím jezdci plně ovládat akceleraci a deceleraci motoru s integrovaným rekuperačním brzděním. Volnoběh umožňuje „neutrální“ polohu mezi akcelerací a decelerací.

Motocykl je zcela kompatibilní s komerčními dobíjecími stanicemi, ale nabíjet jej lze i v domácích podmínkách.

Energica je jediným elektrickým motocyklem na světě s integrovaným palubním rychlonabíjecím systémem.

Mrkněte se

Fotogalerie

Little big things

Technické údaje

Stáhnout brožuru

Motor

  • Typ Olejem chlazený motor s permanentními magnety

Výkon

  • Max. rychlost 200 km/h
  • Točivý moment 180 Nm (EVA) / 200 Nm (EVA 107)
  • Výkon 80 kW / 109 Hp (EVA), 107 kW / 145 Hp (EVA 107)
  • Režimy jízdy Urban, Eco, Rain, Sport, 4 regenerační stupně: Low, Medium, High, Off
  • Parkovací asistent Zadní a přední (max. rychlost 2,8 km/h)

Baterie

  • Kapacita 11,7 kWh – LiPol
  • Životnost 1200 cyklů při 80% kapacitě (100 % DOD)
  • Záruka 3 roky na motocykl, 50 000 km na baterii
  • Nabíjení 30 minut (na 85 % kapacity) rychlonabíjením v režimu 4, 3.5 hodiny (na 100 % kapacity) nabíjením v režimu 2 nebo 3
  • Nabíječka Palubní, 110 – 220 V, 50 – 60 Hz, 3 kW Splňuje normy SAE J1772 a IEC 62196-2 s pilotním signálem pro rozhraní nabíjecí stanice.
  • Funkce LPR Dlouhá výdrž (Long Period Rest) je funkce umožňující údržbu a automatické vyrovnávání baterií delší dobu nepoužívaných.

Podvozek a brzdy

  • Kola Litá hliníková, přední 3,5” × 17”, zadní 5,5” × 17”
  • Pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III – přední 120/70 ZR17, zadní 180/55 ZR17
  • Rám Prostorový trubkový rám
  • Kyvná zadní vidlice Hliníková slitina
  • Přední vidlice Vidlice s tlumičem Marzocchi Ø 43 mm s nastavitelným zpětným chodem a kompresí, pružina s předpětím
  • Zadní mono Zadní tlumič Bitubo mono s nastavitelným zpětným chodem, pružina s předpětím
  • Řetěz (16/44) 525 kroužkový
  • ABS Bosch, vypínatelný
  • Přední brzda Brembo, dva plovoucí kotouče Ø 330 mm, 2pístový radiální třmen
  • Zadní brzda Brembo, jeden kotouč, Ø 240 mm, 2pístový třmen

Elektronika

  • Panel 4,3” barevný displej WQYGA TFT, rozlišení 480×272 bodů, 16,7 mil barev, paměť na data a přihlášení, integrovaný přijímač GPS, Bluetooth, 9 výstražných kontrolek, 6 + 6 indikátorů spotřeby, snímač venkovního světla, hodiny, GPS 10 Hz. Aplikace MYEnergica umožňuje zobrazit nejbližší nabíjecí stanici.
  • Konektivita Nízkoenergetický Bluetooth
  • Řídící jednotka motocyklu Motocykl řídí jednotka s adaptivním algoritmizovaným systémem řízení energie a výkonu. Trvale sleduje baterie, a to i ve vypnutém stavu.

Kapotování

  • Barvy Bílá (lunar white) Šedá (titan grey)

Rozměry

  • Výška sedla 795 mm
  • Rozvor 1465 mm
  • Délka 2140 mm
  • Šířka 870 mm
  • Výška 1220 mm

Uvedené údaje jsou pouze orientační. Společnost Energica Motor si vyhrazuje právo na změnu použitých součástí. Technické vlastnosti se mohou vlivem vývoje měnit. Nově vyvinuté součásti mohou být zdarma aplikovány i na již prodaných motocyklech.

Energica Eva

Kontaktujte nás

Zaujal Vás Energica Eva?

Zavolejte nám, pošlete e-mail nebo zprávu.

  1. *
  2. *
  3. *