Energica EsseEsse 9

Nejpoutavější inovace, první elektrický „old school“ motocykl.

„Old school“ Energica je zdatný elektrický motocykl plný nadšení a srdečnosti, která je na jeho stavbě vidět.

Energica EsseEsse 9

Co byste měli vědět

Základní info

Název Eva EsseEsse9 inspirovaný skutečným názvem Via Emilia, starověké cesty vedoucí italským Motor Valley.

Via Emilia je jednou z nejstarších italských cest. Založil ji  římský konzul Marcus Aemilius Lepidus v roce 187 před Kristem, spojovala Rimini a Piacenzu. Duší třetího modelu Energica jsou místní historie a tradice vtělené do kombinace s inovací originálních motorů z kraje Emilia Romagna.

„Old school“ Energica je zdatný elektrický motocykl plný nadšení a srdečnosti, která je na jeho stavbě vidět. Inspirace Eva EsseEsse9 starými motocykly je zřejmá z klasické měkké sedačky a diodového světlometu s DRL ve tvaru oválného světla usazeného v přesném hliníkovém rámečku.

Eva EsseEsse9 bude první motocykl na světě s tímto typem světlometu. Design motocyklu je kompletně dílem konstruktérů Energicy. Také volba materiálů je odvážná.

Eva EsseEsse9 představuje to, co člověk v pokroku stále hledá: vyspělou techniku a potěšení.

Mrkněte se

Fotogalerie

Little big things

Technické údaje

Stáhnout brožuru

Motor

  • Typ Olejem chlazený motor na střídavý proud s permanentním magnetem

Výkon

  • Max. rychlost 200 km/h
  • Moment 180 Nm
  • Napájení 80 kW (109 Hp)
  • Rozsah 150 km (kombinovaný)
  • Režimy jízdy Urban, Eco, Rain, Sport, 4 regenerační stupně: Low, Medium, High, Off
  • Parkovací asistent Zadní a přední (max. rychlost 2,8 km/h)

Baterie

  • Nosnost 11,7 kWh – LiPol
  • Životnost 1200 cyklů při 80% kapacitě (100 % DOD)
  • Záruka 3 roky na motocykl, 50 000 km na baterii
  • Nabíjení 30 minut (na 85 % kapacity) rychlonabíjením v režimu 4 nebo 3.5 hodiny (na 100 % kapacity) nabíjením v režimu 2 nebo 3

Podvozek a brzdy

  • Kola Litá hliníková, přední 3,5” × 17”, zadní 5,5” × 17”
  • Pneumatiky Pirelli Phantom – přední 120/70 ZR17, zadní 180/55 ZR17
  • Rám Prostorový trubkový rám
  • Kyvná zadní vidlice Hliníková slitina
  • Přední závěs Vidlice s tlumičem Marzocchi Ø 43 mm s nastavitelným zpětným chodem a kompresí, pružina s předpětím
  • Zadní mono Zadní tlumič Bitubo mono s nastavitelným zpětným chodem, pružina s předpětím¨
  • Řetěz (16/44) 525 kroužkový
  • ABS Bosch, vypínatelný
  • Přední brzda Brembo, dva plovoucí kotouče Ø 330 mm, 2pístový radiální třmen
  • Zadní brzda Brembo, jeden kotouč, Ø 240 mm, 2pístový třmen

Elektronika

  • Řídící jednotka motocyklu Motocykl řídí jednotka s adaptivním algoritmizovaným systémem řízení energie a výkonu. Trvale sleduje baterie, a to i ve vypnutém stavu.
  • Panel 4,3” barevný displej WQYGA TFT, rozlišení 480×272 bodů, 16,7 mil barev, paměť na data a přihlášení, integrovaný přijímač GPS, Bluetooth, 9 výstražných kontrolek, 6 + 6 indikátorů spotřeby, snímač venkovního světla, hodiny, GPS 10 Hz. Aplikace MYEnergica umožňuje zobrazit nejbližší nabíjecí stanici.
  • Konektivita Nízkoenergetický Bluetooth
  • Nabíječka Palubní, 110 – 220 V, 50 – 60 Hz, 3 kW, Splňuje normy SAE J1772 a IEC 62196-2 s pilotním signálem pro rozhraní nabíjecí stanice.
  • Funkce LPR Dlouhá výdrž (Long Period Rest) je funkce umožňující údržbu a automatické vyrovnávání baterií delší dobu nepoužívaných.

Kapotování

  • Barvy Bílá (Lunar White), Modrá (Shocking Blue), Černá (Metal Black)

Rozměry

  • Výška sedla 795 mm
  • Rozvor 1465 mm
  • Délka 2140 mm
  • Šířka 870 mm
  • Výška 1220 mm

Uvedené údaje jsou pouze orientační. Společnost Energica Motor si vyhrazuje právo na změnu použitých součástí. Technické vlastnosti se mohou vlivem vývoje měnit. Nově vyvinuté součásti mohou být zdarma aplikovány i na již prodaných motocyklech.

Energica EsseEsse 9

Kontaktujte nás

Zaujal Vás Energica EsseEsse 9?

Zavolejte nám, pošlete e-mail nebo zprávu.

  1. *
  2. *
  3. *