Kontaktujte nás
Zaujal Vás Energica Ego+?
Zavolejte nám, pošlete e-mail nebo zprávu.
Co byste měli vědět
Energica EGO z dílny konstruktérů, kteří se 40 let podíleli na závodních vozech od Formule 1 po speciály pro 24 hodin v Le Mans. Obrovský výkon, žádné emise.
Zeleným srdcem elektrického motocyklu je synchronní olejem chlazený motor s permanentními magnety. Jeho výkon je 107kW (145 hp) od 4900 do 10500 otáček, točivý moment 200 Nm od rozběhu do 4700 otáček.
Energica Ego zrychluje z 0 na 100 km/h za 3 sekundy, její maximální rychlost je při výrazně vytočeném plynu 240 km/h a díky konstantnímu převodu postrádá výpadky rychlosti obvyklé u strojů se spalovacím motorem. Elektrický superbike je rychlejší než supersport 600.
Mozkem motocyklu Energica Ego je vyspělá řídicí jednotka VCU.
Na rozdíl od jiných řídicích jednotek, které pracují samostatně vedle jiných řídicích jednotek, sleduje a řídí Energica VCU jako jeden ucelený technický šperk v motocyklu Ego trvale baterii, invertor, nabíječku a ABS. Toto špičkové zařízení řídí motocykl adaptivním algoritmizovaným systémem regulace energie a výkonu. Za jízdy 100× za sekundu snímá vytočení plynu a podle toho reguluje výkon motoru.
Energica Ego nemá spojku ani převodovku. Vše se reguluje elektrickým systémem, umožňujícím jezdci plně ovládat akceleraci a deceleraci motoru s regeneračním využíváním točivého momentu a brzdění. Volnoběh umožňuje „neutrální“ poloha mezi akcelerací a decelerací.
Motocykl Energica Ego je také vybaven parkovacím asistentem pro jednodušší parkování a manévrování ve kopcích nebo rušném provozu. VCU pro něj omezuje rychlost i točivý moment motocyklu. Parkovací asistent funguje vpředu i vzadu s maximální rychlostí 2,8 km/h a s točivým momentem do 50 Nm.
Energica Ego používá brzdový systém Brembo a ABS Bosch. Nejnovější generace ABS Bosch na stroji Energica Ego brání blokování kol, ale navíc má systém proti odlehčování zadního kola, který chrání před pádem při brzdění v nouzových situacích.
Elektrický motocykl Energica EGO má digitální panel COBO TFT s aktivním barevným zobrazovačem s úhlopříčkou 4,3″.
Konektivitu motocyklu obstarává Bluetooth (s krátkým dosahem). S delším dosahem působí UMTS, umožňující propojení motocyklu s telefonem, tabletem nebo počítačem prostřednictvím internetu.
Motocykl Energica Ego lze nabíjet ze sloupků venkovních nabíjecích stanic nebo doma. Je vybaven palubním nabíjecím zařízením s kabelovým rozhraním pro nabíjecí stanice a Bluetooth.
Uvedené údaje jsou pouze orientační. Společnost Energica Motor si vyhrazuje právo na změnu použitých součástí. Technické vlastnosti se mohou vlivem vývoje měnit. Nově vyvinuté součásti mohou být zdarma aplikovány i na již prodaných motocyklech.
Kontaktujte nás
Zavolejte nám, pošlete e-mail nebo zprávu.